تبلیغات
بازی، بازی جدید، معرفی بازی، نقد بازی، دانلود بازی، کنسول، ایکس باکس، عکس هنرپیشه، اخبار کنسول، آهنگ - کنترل روان تر در Battlefield 3 و امکان اضافه شدن سیستم چرخش شب و روز به بخش چند نفره ی بازی

بازی، بازی جدید، معرفی بازی، نقد بازی، دانلود بازی، کنسول، ایکس باکس، عکس هنرپیشه، اخبار کنسول، آهنگ

کنترل روان تر در Battlefield 3 و امکان اضافه شدن سیستم چرخش شب و روز به بخش چند نفره ی بازی

نویسنده :mohammad reza yeganeh
تاریخ:یکشنبه 20 شهریور 1390-03:42 ب.ظ

http://www.gbposters.com/images/gbposters-com/lightbox/b7f7/27071/FP2586-BATTLEFIELD-3-cover.jpg
میدان نبرد ۳: نورپردازی در شب

میدان نبرد ۳: نورپردازی در شب

یکی از بزرگترین تفاوت های بین Call of Duty و Battlefield که خیلی ها در مورد آن صحبت می کنند تفاوت در نوع کنترل آن هاست. خیلی ها در مورد سریع و روان بودن کنترل Call of Duty بحث می کنند و می گویند که این بازی یک شوتر Twitch (یک نوع گیم پلی که در آن باید سرعت زیادی در بازی کردن داشته باشید) است که سرعت و چابکی زیادی می طلبد در حالی که کنترل Battlefield به عمد خشک تر و سنگین تر و در واقع واقعی تر طراحی شده است. Alan Kertz طراح ارشد Battlefield 3 در خصوص بهبود کنترل این بازی در صفحه ی توییتر خود (با نام Demize99) نوشت:

“ما واقعا حساسیت در کنترل Battlefield 3 را در مقایسه با میزان سرعت پاسخگویی و کنترل در بازی های قبلی این سری بیشتر کرده و بهبود دادیم.”

همچنین یکی از طرفداران از Alan Kertz پرسیده بود که آیا نقشه ی Caspian Border شامل گیم پلی Rush هم می شود یا خیر زیرا در تریلری که از بازی پخش شد نشان می داد که این Map تنها از شامل گیم پلی Conquest می شد. Alan Kertz هم در پاسخ گفته بود:

“همه ی حالت های بازی در همه ی نقشه ها وجود دارد.”

در Battlefield: Bad Company 2 برخی نقشه ها وجود داشت که تنها در حالت Rush یا تنها در حالت Conquest قابل بازی بود. به عنوان مثال نقشه های Isla Inocentes و Cold War که تنها به صورت Rush قابل بازی بود و یا نقشه های Heavy Metal و Panama Canal که فقط می شد به صورت Conquest در آن ها بازی کرد. به شخصه این نقشه ها را خیلی دوست داشتم و به نظر من لازم بود تا در این بازی هم چند نقشه می بود که تنها بر روی یک گیم پلی تمرکز می کرد و تنها در یک حالت می شد در آن ها بازی کرد که البته طبق گفته های Alan Kertz چنین چیزی نیست و همه ی نقشه ها از همه نوع بازی بهره خواهند برد.

نکته ی جالب دیگر در مورد خصوصیات فنی موتور پایه ی Frostbite 2.0 است. یکی از طرفداران از Stefan Boberg مدیر بخش فنی بازی (با نام کاربری bionicbeagle در توییتر) پرسیده بود که آیا Battlefield 3 از سیستم چرخش شب و روز در بخش چند نفره استفاده خواهد کرد؟ Boberg هم در جواب گفت:

“موتور پایه ی بازی توانایی انجام این کار را دارد. بله شاید. زمان این را مشخص خواهد کرد …”

 dbazi




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo